Beste leden,

Jullie geduld, positiviteit en loyaliteit wordt eindelijk beloond! Wij mogen onze deuren weer volledig voor jullie openen op 1 juli 2020. Dat is natuurlijk fantastisch nieuws!

Alle voorbereidingen, protocollen en richtlijnen zijn door al onze medewerkers bestudeerd en toegepast zodat wij jullie een veilig en zorgeloos verblijf in onze Club kunnen aanbieden. Wij begrijpen echter dat er naar aanleiding van dit recent genomen besluit wat vragen ontstaan. Aan de hand van deze vragen is onderstaande FAQ opgesteld om jullie zo goed mogelijk te kunnen informeren over alle nieuwe ontwikkelingen in en rondom onze Club.

Blijf gezond en hopelijk tot snel!

FAQ ALGEMEEN

Is het veilig om te sporten en ontspannen bij Health & Sports Club Valkencourt?

Ja, conform de door het RIVM aangegeven voorschriften hanteren wij onderstaande afspraken;

  • Vooraf reserveren voor alle faciliteiten is verplicht.
  • Wij nemen bij iedere bezoeker de healthcheck af voordat men de Club betreedt.
  • De 1,5 meter afstand kunnen wij d.m.v. de aangeven looproutes, gemarkeerde plekken in de groepslesruimtes en ruim opgezette fitness apparatuur garanderen.

Welke extra maatregelen worden genomen t.a.v. hygiëne?

Wij houden onze Club schoon conform de door het RIVM aangegeven voorschriften.

Hoe zit het met de ventilatie en lucht doorstroom?

De ventilatie en lucht doorstroom voldoen aan de door het RIVM aangegeven voorschriften.

Wat bieden jullie de zgn. “risico groepen”?

Er zijn op de rustige bezoektijden (in de middagen) extra lessen en begeleiding voor deze doelgroepen ingepland. Deze zijn terug te vinden in onze MyWellnessApp.

Zijn er aanpassingen t.a.v. het dalurenlidmaatschap?

Ja, de leden met een dalurenlidmaatschap kunnen tussen 13.00 en 17.30 uur gebruik maken van onze faciliteiten. De mogelijkheden t.a.v. het reserveren zijn terug te vinden in onze MyWellnessApp.

Wij verzoeken onze leden met een dalurenlidmaatschap max. 5 min. voor aanvang tijd aanwezig te zijn. De toegang tot de Club is vanaf 13.00 uur.

Kunnen leden weer materialen huren? Zoals een tennisracket, ballen, slotjes etc.

Ja, dit is mogelijk. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf om deze voor en na gebruik schoon te maken.

Is het mogelijk om een introducée mee te nemen?

Jazeker, wij vinden het leuk als jullie een introducée meenemen. Maak hiervoor vooraf een afspraak met een van onze Info medewerkers zodat wij ook voor hen een plek in de Club kunnen reserveren.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt op de Club met jouw ClubKey met ClubCredit of met de pin betalen.

Mogen leden hun ClubKey overdragen aan iemand anders wanneer zij op vakantie gaan?

Ja, is mogelijk indien dit vooraf bij de receptie aangegeven is.

Wat moet ik doen om gebruik te kunnen van vrije Fitness training, Groepslessen, Yogalessen, het Zwembad en de Wellnessfaciliteiten (sauna’s en relaxbad)?

Het is verplicht om voor gebruik van alle faciliteiten te reserveren. Indien je niet gereserveerd hebt, kun je geen gebruik maken van onze faciliteiten. Het reserveren gaat via onze MyWellnessApp.

Volg de volgende stappen om te kunnen reserveren;

  • Download de MyWellnessApp op jouw telefoon.
  • Registreer je met jouw e-mailadres dat bij ons op de Club bekend is.
  • Reserveren kan via op de PC via: https://mywellness.com/
  • Log in op de MyWellness met het e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.
  • Klik op “Tijdschema activiteiten”.
    Reserveer de activiteit waar je gebruik van wil maken.

Indien je registreert met een e-mailadres dat niet bekend is bij de Club ontvang je een melding dat reserveren met dit abonnement niet mogelijk is. Weet je niet welk e-mailadres bekend is bij de Club? Mail ons via fitness@valkencourt.nl.

Hoe vaak en hoe ver vooruit mag ik reserveren?

Leden hebben de mogelijkheid om 3 keer, max. 7 dagen vooruit te reserveren.

Wat zijn de reserveringsmogelijkheden?

Deze zijn vanaf week 27 terug te vinden in onze MyWellnessApp.

Zijn de kleedkamers open?

Ja, kleedkamers zijn open. Leden zijn zelf verantwoordelijk om tijdens gebruik de voorschriften van het RIVM op te volgen.

FAQ ADMINISTRATIE

Kan ik mij lidmaatschap bevriezen?

Bevriezingen kunnen alleen toegepast worden aan de hand van onze reguliere voorwaarden.

Is het mogelijk om mijn lidmaatschap per direct te beëindigen?

Nee, het is niet mogelijk om jouw lidmaatschap per direct te beëindigen. Wij hanteren de reguliere, in onze voorwaarden opgenomen, opzegtermijn.

FAQ BRASSERIE

Waar kan ik reserveren voor de Brasserie?

Reserveren is niet nodig. Wij verlenen onze service conform de RIVM voorwaarden. Het is voor eigen verantwoordelijkheid van onze gebruikers om de 1,5 meter afstand te houden.

Als de tijd voorbij is tav mijn reservering op de club, moet ik dan het pand verlaten?

Nee, we verwelkomen je graag in onze Brasserie. Consumptie is wel verplicht.

FAQ FITNESS

Hoe worden apparaten schoongemaakt?

Leden ontvangen bij binnenkomst een eigen hygiënespray met doekje. Hiermee maken zij zelf alle door hen gebruikte materialen na gebruik schoon. De Fitness coaches desinfecteren alle gebruikte toestellen tussen het gebruik door.

Kan er gebruik gemaakt worden van het BioCircuit?

Ja, dat is mogelijk en geschiedt zoals voorheen tijdens het verblijf in de Fitness.

FAQ GROEPSLESSEN EN BODY & MIND

Waar vinden de lessen plaats?

Alle locaties staan vermeld in onze MyWellnessApp en op ons Groepslesrooster.

Welke materialen neem ik zelf mee naar de Groepsles en/of Body&Mind les?

Gebruik van een handdoek is verplicht. Tijdens de Body&Mind lessen is 1 grote en 1 kleine handdoek verplicht. Het staat een ieder vrij om zelf kussens of andere materialen mee te nemen.

Waar moet ik wachten voor aanvang van een Groepsles of een Body&Mind les?

Deelnemers wachten voor aanvang van de Groepsles aan de zijkant van de tennisbaan (indoor en outdoor). Op verzoek van de instructeur kan de groepslesruimte betreden worden. Deelnemers van de Body & Mind lessen wachten onderaan de trap in de Fitness en worden door de instructeur opgehaald.

Wat wordt bij deelname aan een Groepsles of Body&Mind les van mij verwacht?

Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk om conform de voorschriften van het RIVM de afstand van 1,5 meter aan te houden.

Na afloop van de les maken alle deelnemers zelf de door hen gebruikte materialen schoon.

De aanwijzingen van onze instructeurs zijn leidend.

Ik wil twee lessen achter elkaar volgen, kan dit?

Het is mogelijk om twee lessen achter elkaar volgen. Houdt hierbij rekening dat er voor de instructeurs tussen elke les 30 minuten ruimte om de hygiëne en veiligheid te waarborgen. Het is daarom in die tijd niet mogelijk om in de Groepslesruimtes te verblijven. Er is wel de mogelijkheid om in de Brasserie te verblijven.

FAQ ZWEMBAD, WELLNESS (SAUNA’S & RELAXBAD) EN ZONNEBANKEN

Moet ik voor gebruik van het zwembad reserveren?

Ja, in onze MyWellnessApp vind je de reserveermogelijkheden.

Moet ik voor gebruik van de Wellness (sauna’s en relaxbad) reserveren?

Ja, in onze MyWellnessApp vind je de reserveermogelijkheden.

Kan ik gebruik maken van de zonnebanken?

Dit is mogelijk, reserveren kan zoals vanouds online via onze Website.

FAQ KIDZZCLUB/KIDZZSPORT

Hoe reserveer ik voor de KidzzClub of KidzzSport?

Dit kan via onze de receptie.
Openingstijden Kidzzclub:

Maandag t/m vrijdag 8.30-11.15 uur
Zaterdag & zondag 8.30-12.30 uur

De KidzzSport lessen vinden plaats op de volgende dagen/tijden:

Dinsdag 16.00 uur-16.45 uur (5 t/m 8 jaar)
Donderdag 16.00 uur-16.45 uur (5 t/m 8 jaar)
Zondag 10.15 uur-11.15 uur (8 t/m 11 jaar)

Hoe breng ik mijn kind naar de KidzzClub/KidzzSport?

De kinderen worden gebracht en gehaald via de noodingang van de KidzzClub tegenover de fietsenstalling.

FAQ BABY- EN PEUTERZWEMMEN

Hoe moet ik reserveren voor het Baby- & Peuterzwemmen?

Reserveren voor het Baby- en Peuterzwemmen gaat via onze receptie.

Hoelang duurt het Baby- en Peuterzwemmen?

De lessen zijn 30 min., worden gegeven in groepjes van 4 ouders en 4 kinderen.
De lestijden zijn op woensdagen van 09:00-11:00.

FAQ RACKETSPORTEN

Kan er een losse tennis- of squashbaan gereserveerd worden door gebruikers die geen lid zijn van de Club?

Ja, dat is mogelijk via onze receptie.

FAQ BASIC

Hoe kan ik gebruik maken van de Basic?

Zoals jullie wellicht vernomen hebben, heeft onze Basic ruimte de waterval van afgelopen vrijdag niet overleefd. Onze leden die een lidmaatschap bij de Basic hebben, kunnen daardoor vanaf 1 juli gebruik maken van de fitness in de premium Club.
In onze MyWellnessApp kunnen jullie de reserveringtijden t.a.v. het trainen in de Fitness terug zien. Jullie kunnen echter niet reserveren. Het is wel mogelijk om in de MyWellnessApp te zien hoeveel plekken nog beschikbaar zijn.
Mocht je willen trainen, meld je dan tijdens een van de trainingstijden bij de receptie. En snel de MyWellnessApp op je telefoon zetten dus!